دکتر جواد رحمتی

دکتر جواد رحمتی
Search
Close this search box.
بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران

خلاصه محتوا ( کلیک کنید )

اگر شما نیز مایل به انجام رینوپلاستی هستید، ممکن است پیدا کردن بهترین جراح بینی برایتان سخت به نظر برسد. چرا که انتخاب بهترین جراح بینی در تهران با وجود جراحان بسیار زیاد امری بسیار دشوار بوده و رابطه مستقیمی با کیفیت جراحی بینی شما دارد.

جراحی بینی یکی از جراحی‌های پرطرفدار و ترندشده به ویژه در جوانان و نوجوانان ایرانی است. در کشور ما سالانه افراد بسیاری برای انجام جراحی زیبایی بینی اقدام می‌کنند، اما با توجه به میزان حساسیت این جراحی، تاثیر بینی در زیبایی صورت و موارد مهم دیگر، انتخاب جراح بینی مناسب بسیار اهمیت دارد.

اگر قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید، برای یافتن جراحی متخصص و ماهر باید به نکات بسیاری توجه کرده و بسیار تحقیق کنید.

انتخاب جراح ماهر و مجرب، عاملی کلیدی در موفقیت جراحی است؛ زیرا جراحی زیبایی بینی معمولا با هدف بهبود ظاهر بینی صورت می‌گیرد، اما برای انتخاب جراح بینی متخصص باید به چه نکاتی توجه کرد؟

جراح مناسب و متخصص چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن پاسخ سوالات خود ادامه مطلب را از دست ندهید.

چگونگی انتخاب جراح بینی مناسب

برای انتخاب بهترین جراح بینی باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

شروع تحقیقات

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدامات برای انتخاب جراح بینی مناسب، شروع تحقیقات است. ابتدا باید در بین آشنایان و دوستان خود که جراحی زیبایی بینی انجام داده‌اند، پرس و جو کنید. همچنین می‌توانید در سایت‌های مختلف و فضای مجازی به دنبال توصیه‌های جراحان متخصص باشید و درنهایت پس از کسب اطلاعات کافی، لیست کاملی از کاندیداهای موردنظر خود را تهیه کنید.

جراحی بینی و آشنایی با چگونگی انتخاب جراح مناسب

دست کم نگرفتن فضای مجازی

با پیشرفت تکنولوژی اکثر مردم از فضای مجازی استفاده می‌کنند، پس یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب جراح بینی مناسب، انجام تحقیقات در فضای مجازی است.

به عبارت دیگر می‌توانید در فضای مجازی به جستجوی نام پزشکان مختلف بپردازید و اطلاعات لازم را درباره نحوه انجام جراحی بینی کسب کنید.

در این فضا باید دقت بالایی داشته باشید؛ زیرا احتمال دارد ویدئوها، نمونه‌های جراحی و عکس‌های ساختگی نیز منتشر شده باشند. دکتر جواد رحمتی پزشکی مجرب و ماهر بوده که عمل‌های موفق بسیاری را در این زمینه انجام داده است.

با مراجعه به سایت وی و یا جستجو در فضای مجازی می‌توانید اطلاعات لازم را درباره این جراح متخصص کسب کنید.

مراجعه حضوری به مطب پزشک

بعد از کوتاه کردن لیست پزشکان، می‌توانید در مطب با پزشک مشاوره حضوری داشته باشید. همچنین در صورت مراجعه حضوری، امکان مشاهده نمونه‌ جراحی‌های انجام‌شده وجود دارد و می‌توانید از تجربیات افراد حاضر در مطب استفاده کنید.

مراجعه حضوری به مطب پزشک و دریافت مشاوره لازم

بررسی گواهینامه بورد (تخصص) جراح

در اولین قدم برای انتخاب جراح، اطمینان یابید که جراح دارای گواهی‌نامه تخصص باشد، در این صورت می‌توانید مطمئن شوید که جراح آموزش‌های ضروری را به پایان رسانده و امتحانات خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. درنهایت گواهی‌نامه خود را در تخصص مربوطه برای انجام جراحی و طبابت دریافت کرده است.

جراحانی که در زمینه جراحی پلاستیک، گوش و حلق و بینی گواهینامه بورد (تخصص) دارند، مسلما متخصص جراحی بینی نیستند. پس قبل از انجام جراحی حتما تحقیقات لازم را درباره جراح و تعداد عمل‌های موفق وی انجام دهید.

ارزیابی میزان تخصص و تجربه جراح

تجربه و تخصص پزشک از مهم‌ترین عواملی است که در انتخاب جراح بینی مناسب به شما کمک می‌کند. به عبارت دیگر هرچقدر تجربه پزشک بیشتر باشد و تعداد جراحی‌های موفق بیشتری داشته باشد، می‌توانید با خیالی آسوده جراحی بینی را نزد او انجام دهید. این جراح به شکلی ماهرانه عمل را انجام می‌دهد.

مشاهده عکس‌های قبل و بعد زیباجویان

یکی از مواردی که میزان تجربه و دانش جراح را نشان می‌دهد، عکس‌های واقعی قبل و بعد از عمل زیباجویان است. همچنین با انجام این کار می‌توانید عکسی شبیه به بینی خود پیدا کرده و نتیجه عمل را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که احتمال دارد جراح زیبایی بینی در زمینه خاصی مانند انجام عمل بینی به صورت طبیعی تبحر داشته باشد، پس درباره این موضوع نیز باید اطلاعات لازم را کسب کنید.

ادامه مطلب
جراحی بینی گوشتی

مشاهده عکس‌های واقعی قبل و بعد از عمل و تاثیر آن در نتیجه جراحی

جراحی بینی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مسلما یک جراح خوب دارای ویژگی‌های خاصی است که در جلسات مشاوره می‌توانید به آنها پی ببرید. به‌طورکلی از این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معمولا یک جراح بینی خوب، مدارک تخصصی و دانشگاهی خود را در سایت معتبر قرار داده تا هنگام انجام تحقیقات درباره انتخاب جراح بینی مناسب، بتوانید اطلاعات لازم را به دست آورید.
  • جراح بینی ماهر معمولا پرسنل متخصص و با حوصله را در مطب خود دارد که خدمات لازم را قبل و بعد از جراحی بینی برای افراد مراجعه‌کننده به بهترین صورت انجام دهند.
  • معمولا یک جراح بینی مجرب در بیمارستان‌های معتبر فعالیت دارد.
  • جراح با تجربه و متخصص معمولا عکس‌های واقعی قبل و بعد از عمل را به شما نشان می‌دهد و هیچ‌گونه فتوشاپ و ادیتی در عکس‌ها مشاهده نخواهید کرد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های جراح بینی متخصص، اختصاص دادن زمان کافی در جلسات مشاوره و گوش دادن به حرف‌های فرد زیباجو است. درنهایت بعد از شنیدن حرف‌ها، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کند.
  • از موارد بسیار مهمی که باعث کاهش میزان استرس می‌شود، دسترسی به پزشک بعد از انجام جراحی است. در صورت راحت بودن دسترسی به جراح در زمان نیاز، می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی برای انجام جراحی اقدام کنید.
  • یک جراح ماهر و باتجربه قبل از انجام جراحی حتما اطلاعات لازم را درباره میزان سلامت زیباجو و مشکلات و بیماری‌های وی کسب می‌کند.
  • در انتخاب جراح بینی مناسب باید به میزان درک زیبایی‌شناسی وی دقت کنید؛ زیرا در صورت داشتن درک کافی می‌تواند با توجه به تناسب صورت و بینی جراحی را انجام دهد.
  • همچنین در جلسات مشاوره، اطلاعات لازم را درباره اقدامات قبل و بعد از جراحی را در اختیار فرد زیباجو قرار می‌دهد.

جراحی بینی و آشنایی با نکات مهم آن

معمولا جراح بینی دلسوز با فرد زیباجو صادق است و درصورتی‌که انجام جراحی برای فرد مناسب نبوده و ضرر داشته باشد، حتما اطلاع می‌دهد و سعی در منصرف کردن وی دارد. به بیان دیگر جراح متخصص فقط به فکر منفعت خود نیست و به سلامت فرد زیباجو اهمیت می‌دهد. همچنین باید بررسی‌های لازم را قبل از انجام جراحی زیبایی بینی انجام دهد تا بتواند بهترین تصمیم را درباره نحوه انجام جراحی بگیرد. به‌طورکلی جراحی بینی برای اهداف مختلف زیر انجام می‌شود:

  • کوچک کردن سایز بینی
  • بزرگ کردن بینی
  • اصلاح معایب بینی مانند کجی بینی
  • رفع پولیپ بینی
  • رفع قوز بینی
  • اصلاح و ترمیم نوک بینی
  • زیبایی و ترمیم بینی استخوانی
  • تغییر در ظاهر بینی‌های گوشتی
  • ترمیم پهن بودن نوک بینی
  • ترمیم و اصلاح سوراخ‌های بینی

به‌طورکلی هدف اصلی از انجام هر یک از این جراحی‌ها تغییر ظاهر فرد زیباجو، افزایش اعتمادبه‌نفس و درنهایت خوشنودی وی است.

مشورت با جراح متخصص درباره نحوه انجام جراحی بینی

چگونگی انتخاب جراح بینی مناسب

قبل از انتخاب جراح بینی مناسب، باید هدف خود از انجام جراحی بینی را مشخص کنید. به عنوان مثال باید بدانید که تمایل دارید بینی شما به صورت عروسکی عمل شود یا به صورت کاملا طبیعی؟ پس بهتر است با آشنایان و دوستان خود مشورت کنید و با توجه به نوع جراحی به دنبال جراحی مجرب بگردید. همانگونه که پیش‌تر ذکر کردیم جراح بینی متخصص درک زیبایی‌شناسی دارد و مسلما جراحی را به گونه‌ای انجام می‌دهد که بینی شما با سایر اجزای صورت تناسب داشته باشد.

در حال حاضر در فضای مجازی تبلیغات بسیاری درباره جراح‌های گوناگون وجود دارد که مطمئنا بارها آنها را مشاهده کرده‌اید، اما نباید با دیدن عکس‌های موجود در فضای مجازی برای جراحی تصمیم بگیرید. بهترین کار مراجعه حضوری به مطب جراح است. به‌طورکلی برای انتخاب جراح بینی مناسب باید به میزان تحصیلات، مهارت، تجربه، تعداد عمل‌های موفق وی و نظر سایر افراد زیباجو توجه داشت.

ادامه مطلب
دوره نقاهت عمل بینی چقدر است؟

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب جراح، هزینه انجام جراحی است که این هزینه با توجه به نوع جراحی، تجربیات پزشک، محل انجام جراحی، منطقه جغرافیایی و موارد دیگر تعیین می‌شود. ناگفته نماند که در این جراحی پرداخت هزینه بالا ارزشمند است؛ زیرا با خیالی آسوده و بدون هیچگونه نگرانی جراحی توسط فردی متخصص صورت می‌گیرد.

انجام جراحی زیبایی بینی با توجه به تناسب بینی با سایر اجزای صورت

 

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

بهتر است برای پیدا کردن جراح بینی مناسب در شهر تهران، عجله نکنید و سعی کنید با انجام دادن تحقیقات، پزشک ماهری را در این زمینه بیابید.

در ادامه به بررسی فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین جراح بینی می پردازیم.

بهترین جراح بینی تهران چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی یک جراح بینی خوب و ماهر ویژگی های زیر را دارا می باشد:

  • توانایی در برقراری ارتباط مؤثر با بیماران و توجه به خواسته ها و نگرانی هایشان
  • ارائه دادن توضیحات کامل در خصوص نحوه انجام جراحی، خطرات احتمالی، مراقبت های پس از جراحی بینی، زمان بهبودی و دیگر موارد
  • توجه به خواسته ها و نظرات شخصی بیمار
  • دارا بودن حس زیبایی شناسی و توجه به هماهنگی میان اجزای صورت بیمار هنگام جراحی
  • داشتن بورد تخصصی و گواهینامه های معتبر در زمینه های گوش و حلق و بینی یا جراحی پلاستیک
  • به روز بودن و آشنایی با جدیدترین روش ها و تکنیک های جراحی بینی
  • استفاده از تجهیزات نوین پزشکی هنگام جراحی
  • توانایی جراحی شخصی سازی شده برای هر بیمار و عدم پیروی از ایجاد ظاهر یکسان
  • پیگیر  و در دسترس بودن برای پاسخ دادن به مشکلات احتمالی بیماران پس از جراحی

گواهینامه دکتر جراح بینی

اگر شما در شهر تهران هستید، اولین قدم در انتخاب کردن بهترین جراح بینی، این است که مطمئن شوید دکتر موردنیاز دارای بورد تخصصی در این زمینه باشد. یعنی گواهینامه های مورد نیاز این زمینه را کسب کرده باشد.

جراحی که این گواهینامه ها را دارد، یعنی آموزش های موردنیاز و ضروری را دیده است، امتحانات را با موفقیت پشت سر گذاشته است و کاملاً برای انجام جراحی آماده است.

بدین طریق است که یک جراح تخصص خود را برای انجام جراحی دریافت می کند.

جراحان بینی، در یکی از دو زمینه جراحی پلاستیک و ترمیمی یا گوش و حلق و بینی تخصص دارند. با این وجود تمامی جراحان متخصص پلاستیک یا گوش  و حلق و بینی، متخصص جراحی بینی و رینوپلاستی نیستند.

برخی جراحان زیبایی و پلاستیک عمل های بینی را انجام نمی دهند. بدین ترتیب ممکن است پزشک موردنظر دارای بورد تخصصی باشد، اما نباید فقط به این امر اکتفا کرد.

ارزیابی تخصص و میزان تجربه جراح

از مهمترین فاکتورها در انتخاب بهترین جراح بینی، توجه به تخصص جراح و نیز تعداد جراحی های موفق بینی در طول فعالیت حرفه ای وی می باشد. چرا که این امر باعث می شود تا با نحوه کار جراح بیشتر آشنا شوید و به او اعتماد کنید.

از این رو رزومه جراح مورد نظر را جستجو کنید و سعی کنید اطلاعاتی درباره دوران فعالیت وی بدست آورید. برای مثال : بیوگرافی دکتر جواد رحمتی

طبیعتاً جراحانی که در طول سالیان فعالیت خود هزاران جراحی بینی را انجام داده اند، در مقایسه با جراحان تازه کار و مبتدی، دارای مهارت و تجربه بیشتری هستند.

بررسی نمونه کارهای جراحی بینی

مهارت و تخصص یک جراح، در نتایجی پیداست که پس از جراحی بدست می آیند. از این رو بهتر است تا با دیدن عکس های قبل و بعد از جراحی بیماران جراح موردنظر، با کیفیت جراحی پزشک و نیز روش عمل وی آشنا شوید.

ادامه مطلب
جراحی بینی کج

عکس هایی که قبل و بعد از جراحی گرفته می شوند، نمونه کار جراح به حساب می آیند. این روشی عالی برای یافتن بهترین جراح بینی می باشد.

در ادامه گوشه ای از نمونه کارهای دکتر جواد رحمتی را مشاهده می نمایید :

همچنین با بررسی عکس ها می توانید نتیجه بدست آمده از جراحی بینی های مشابه بینی خود را ببینید و چشم اندازی تقریبی از جراحی بینی با این جراح داشته باشید.

این مقایسه و بررسی حائز اهمیت زیادی است چرا که ممکن است یک جراح بهترین جراح بینی گوشتی و دیگری بهترین جراح بینی استخوانی باشد.

بنابراین باید با توجه به نوع بینی خود در میان متخصصان انتخاب نمایید

همچنین مهارت جراح را ارزیابی نمایید. چرا که ممکن است یک جراح در جراحی بینی فانتزی مهارت داشته باشد، در حالی که جراحی دیگر در گرفتن نتایجی جراحی بینی طبیعی ماهر باشد.

بنابراین مهم است تا نوع بینی دلخواهتان را برگزینید و سپس به بررسی سوابق جراحان بینی بپردازید.

دریافت مشاوره رایگان قبل از جراحی بینی

جلسات مشاوره ای که قبل از انجام جراحی صورت می گیرد، از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که در طی این جلسات، فرصت دارید تا با جراح بیشتر آشنا شوید و در مورد خواسته ها، نگرانی ها و انتظارات خود صحبت کنید.

از این رو رفتار و ارتباط پزشک جراح با شما مهم است. اینکه با آرامش و حوصله به سوالات شما پاسخ دهد، پروسه جراحی را به طور کامل شرح دهد و نیز بهترین روش جراحی را با توجه به شرایط شما اعلام نماید، حائز اهمیت زیادی است.

پزشک باید به طور کامل بینی شما را بررسی کند و بهترین راهکار را با توجه به خواسته های شما برگزیند. همچنین درباره خطرات احتمالی و نیز مراقبت های پس از جراحی توضیحات کاملی بدهد.

همچنین جراح باید در کمال آرامش طوری با شما صحبت کند که ترس های شما برطرف شود و قبل از عمل  میزان استرس شما کاهش یابد. وی باید تمایل خود را برای رفع هرگونه ابهام و جواب دادن به سوالاتتان نشان دهد.

بهترین جراح بینی با قیمت مناسب

قیمت جراحی بینی همواره یکی از دغدغه های مراجعه کنندگان است. در این رابطه پیشنهاد میکنیم حتما مقاله جراحی بینی با قیمت 4 میلیون را مطالعه کنید.

از این رو حتی اگر جراح موردنظر شما تجربه و مهارت کافی داشته باشد، اما نتواند به سوالات شما پاسخ دهد و ابهامات را رفع کند، نمی توانید رضایت شما را جلب کند.

جراحان باید به طور کامل خواسته های شما را درک کنند تا بتوانند آن را روی بینی شما پیاده کنند و نتیجه ای عالی بگیرند.

بدین ترتیب باید به توانایی برقراری ارتباط جراح با بیماران خود توجه ویژه ای نمایید

البته ممکن است نتوانید تک تک جراحان را به صورت حضوری ملاقات کنیدو در این صورت پیشنهاد می شود، طبق آنچه گفته شد، از بیماران قبلی وی اطلاعات موردنظر را کسب نمایید. سپس در صورت رضایت می توانید وقت مشاوره بگیرید و از نزدیک با جراح ملاقات نمایید.

اینستاگرام بهترین جراح بینی ایران

راه دیگر آشنایی با جراح، تماشای ویدئوها و مصاحبه ها در صفحه شخصی وی است. اگر جراح موردنظرتان دارای صفحه اینستاگرامی یا کانال یوتیوب می باشد، می توانید فیلم های مشاوره با بیماران و نیز نتایج جراحی های بینی را مشاهده نمایید.

👇👇👇👇 برای بررسی صفحه شخصی دکتر جواد رحمتی می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید 👇👇👇👇

صفحه رسمی دکتر جواد رحمتی جراح زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره دکتر رحمتی

فوق تخصص جراحی پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی
دانشیار و هیئت علمی دانشگاه
علوم پزشکی تهران
عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

مقالات پربازدید

خبرنامه

هفته نامه جراحی زیبایی دکتر جواد رحمتی

به بالای صفحه بردن